Brugernavn:
Kodeord:
Gem password
Glemt kodeordet dit?

Alle fora
 Goplerne
 Hjemmesiden
 Ønsker til hjemmesiden...
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter  Emne Næste emne  

Birger

Denmark
posteringer 380

Skrevet - 12 februar 2006 :  00:39:02  Vis profil  Besøg Birger's hjemmeside  Klik for at se Birger's MSN Messenger adresse  Look at the Skype phone address from Birger  Svar med kopi af besked
Hvad ønsker du at vores nye hjemmeside skal indeholde

Jesper

Denmark
posteringer 461

Skrevet - 12 februar 2006 :  19:25:07  Vis profil  Besøg Jesper's hjemmeside  Klik for at se Jesper's MSN Messenger adresse  Bekijk het Skype telefoon adres van Jesper  Svar med kopi af besked
Hej - jeg ønsker mig:

- At man kan se på de enkelte medlemmer hvad de er certificeret
- Galleri
- At alle medlemmer der bliver oprettet husker at få lagt et billede på deres profil.

Ellers ser det godt nok ud her på siden.

Jesper

Til toppen af siden

Birger

Denmark
posteringer 380

Skrevet - 13 februar 2006 :  08:26:19  Vis profil  Besøg Birger's hjemmeside  Klik for at se Birger's MSN Messenger adresse  Bekijk het Skype telefoon adres van Birger  Svar med kopi af besked
Så er der plads til:

Telefon:
Mobil:
Cert type:
Specialer:
Gas Blender:

Og så var der sørme også et galleri.

Andre ønsker
Til toppen af siden

Eva

Denmark
posteringer 198

Skrevet - 16 februar 2006 :  07:34:37  Vis profil  Klik for at se Eva's MSN Messenger adresse  Svar med kopi af besked
Jeg savner en tilmeldingsfunktion i i tilknytning til events. Den bør fungere i stil med dén vi havde på den gamle side, hvor man kunne melde sig selv eller andre fra i et givet tidsrum.

Plaaaaask
Eva
Til toppen af siden

Tommy_L

Denmark
posteringer 197

Skrevet - 16 februar 2006 :  16:40:03  Vis profil  Besøg Tommy_L's hjemmeside  Klik for at se Tommy_L's MSN Messenger adresse  Svar med kopi af besked
Og en kalender !!!

Tommy.
Til toppen af siden

n/a

posteringer 37

Skrevet - 16 februar 2006 :  21:03:47  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Birger

Er det muligt at alle medlemmer kan oprette events i kalenderen, således at f.eks. en søndags dykkertur kan komme med...

ps. husk at oprette generalforsamlingen i den.

Mvh. Jesper Tauning
Til toppen af siden

Birger

Denmark
posteringer 380

Skrevet - 18 februar 2006 :  03:05:16  Vis profil  Besøg Birger's hjemmeside  Klik for at se Birger's MSN Messenger adresse  Bekijk het Skype telefoon adres van Birger  Svar med kopi af besked
Kopi af besked:
Oprindelig indsendt af Eva

Jeg savner en tilmeldingsfunktion i i tilknytning til events. Den bør fungere i stil med dén vi havde på den gamle side, hvor man kunne melde sig selv eller andre fra i et givet tidsrum.

ok... nu er der lavet en tilmeldingsdims, man kan dog kun tilmelde sig selv (på nuværende tidspunkt), det er kun Redaktører og administratorer der kan åbne for tilmelding, de kan så også lukke for tilmelding.

I kan se hvordan den virker under:
Forum -> Kurser -> Test tilmelding

Så jeg håber i kan leve med denne løsning lige det første stykke tid

...For nu vil jeg sq i seng...

Ps.: Alle kan nu oprette events..
Til toppen af siden

Birger

Denmark
posteringer 380

Skrevet - 21 februar 2006 :  23:57:58  Vis profil  Besøg Birger's hjemmeside  Klik for at se Birger's MSN Messenger adresse  Bekijk het Skype telefoon adres van Birger  Svar med kopi af besked
Redaktører og Administratorer kan nu også tilmelde andre..
Til toppen af siden

Hanne

Denmark
posteringer 172

Skrevet - 06 marts 2008 :  21:26:20  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Web-master

Er det muligt at nedlægge nogle af de gamle fora og oprette nogle nye, så strukturen kommer til at ligne vores udvalgsstruktur?

Når jeg spørger, så er det fordi at jeg har svært ved at navigere i de eksisterende fora og det ser ud til at der også er andre, der har svært ved at finde den rigtige "tråd" til deres indlæg.

mvh Hanne
Til toppen af siden

Birger

Denmark
posteringer 380

Skrevet - 09 marts 2008 :  18:39:45  Vis profil  Besøg Birger's hjemmeside  Klik for at se Birger's MSN Messenger adresse  Bekijk het Skype telefoon adres van Birger  Svar med kopi af besked
Det kan vi godt.. jeg skal bare have en liste over hvordan det skal være...

alle indlæg i de "gamle" grupper vil så blive slettet....

Birger
Til toppen af siden

Hanne

Denmark
posteringer 172

Skrevet - 09 marts 2008 :  19:03:22  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej igen

Måske kunne vi starte med at lave et forum til Lokale-udvalget.
Jeg kan ikke lige overskue om det er OK at slette noget af det andet.

mvh Hanne
Til toppen af siden

Lene

Denmark
posteringer 264

Skrevet - 10 marts 2008 :  09:28:12  Vis profil  Besøg Lene's hjemmeside  Klik for at se Lene's MSN Messenger adresse  Svar med kopi af besked
Vi har et forum til bar/lokaleudvalg

Lene
Bestyrelsen
Kasserer
Til toppen af siden

Hanne

Denmark
posteringer 172

Skrevet - 10 marts 2008 :  11:26:24  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Lene

Kan du give mig koordinaterne, for jeg kan ikke finde det.

mvh Hanne
Til toppen af siden

Jesper

Denmark
posteringer 461

Skrevet - 10 marts 2008 :  11:44:56  Vis profil  Besøg Jesper's hjemmeside  Klik for at se Jesper's MSN Messenger adresse  Bekijk het Skype telefoon adres van Jesper  Svar med kopi af besked
Hej hanne,

Kan forestille mig at det er fordi du ikke har adgang til dette forum at du ikke kan se det.

Måske vi lige skulle lave en liste til Birger om hvem der skal have adgang til hvilke arbejdsgrupper. Hmm det kan vi lige tale om på onsdag til kubaften.

Ses

Jesper
Til toppen af siden

Lene

Denmark
posteringer 264

Skrevet - 10 marts 2008 :  11:49:04  Vis profil  Besøg Lene's hjemmeside  Klik for at se Lene's MSN Messenger adresse  Svar med kopi af besked
God ide
Lene
Bestyrelsen
Kasserer
Til toppen af siden

n/a

posteringer 82

Skrevet - 10 marts 2008 :  21:51:47  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Birger

Vil du så også se på problemet med at ændre profil oplysninger? Jeg har flere gange prøvet at ændre min mailadresse, men hver gang kommer der en fejl, når jeg skal godkende ændringen fra bekræftigelsesmailen.

Alle andre ting kan jeg godt ændre i profilen.

M.v.h.

Jan
Til toppen af siden

Joakim

Denmark
posteringer 386

Skrevet - 11 marts 2008 :  08:36:04  Vis profil  Svar med kopi af besked
Jeg kunne også godt tænke mig at ændre min kode, hvordan gør jeg det? har prøvet via hjemmesiden, men den melder tilbage at der er opstået en fejl.

Joakim
Til toppen af siden

Birger

Denmark
posteringer 380

Skrevet - 15 marts 2008 :  16:39:53  Vis profil  Besøg Birger's hjemmeside  Klik for at se Birger's MSN Messenger adresse  Bekijk het Skype telefoon adres van Birger  Svar med kopi af besked
Der er lidt problemer med at ændre stamdata (mail/password osv...)

jeg har lidt problemer med at finde fejlen, men har bestemt ikke givet op...

/Birger
Til toppen af siden

Hanne

Denmark
posteringer 172

Skrevet - 07 marts 2009 :  19:11:09  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Bestyrelse

Er Birger (vores gamle web-master) stadig medlem?

Jeg har nu i et helt år forsøgt at hjælpe web-masteren (og andre), men jeg er i tvivl om, hvem der laver ændringer på hjemmesiden.

Vi ses i klubben!
Hilsen Hanne
Til toppen af siden

Tommy_L

Denmark
posteringer 197

Skrevet - 07 marts 2009 :  19:52:17  Vis profil  Besøg Tommy_L's hjemmeside  Klik for at se Tommy_L's MSN Messenger adresse  Svar med kopi af besked
Nej Birger er ikke medlem mere.
Vores nye web-udvalg består af Grisling og Jakob.

Hvad vil du have ændret ???

tommy
Til toppen af siden

Hanne

Denmark
posteringer 172

Skrevet - 09 marts 2009 :  19:17:11  Vis profil  Svar med kopi af besked
Hej Alle

Dejligt at se, at jeg kan nå jer fra min midlertidige rekreation.
Jeg ved ikke hvor længe jeg skal være her, så jeg forsøger bare at fordrive tiden, så længe jeg har internet adgang (det har man ikke altid, når man har kræfter og lyst).

Jeg synes at I skal overlade roret til Jakob og Grisling, der begge har stor indsigt i IT-systemer (såvidt jeg ved).

Jeg vil foreslå at alle de gamle trækker sig ud, så vi kan "starte" forfra. Sorry Guys .... ;o)

Jeg har masser af ideer til et nyt design, men er ikke ked af det gamle. Jeg er mere ked af at det kræver fuld mandsopdækning at lukke de huller, der er i administrationen af det. Det tog en "fuldtids amatør" og en old-gammel PC (15 " billedrør) 4 timer at finde ud af hvem der har brugt denne PC sidst og det gør mig lidt bange for Goplernes fremtid!

I må gerne ringe til mig, så ringer jeg tilbage, hvis der ligger beskeder til mig.
Jeg har en hel familie + nogle andre venner, der står i kø for at komme - både børn, unge og gamle.

Så hvis I er klar, så har jeg fri i 14 dage, hvor der kan blive et par timers arbejde om dagen.

Hilsen Hanne
Alle kan lære at dykke - hvis de bliver gamle nok!
Til toppen af siden
   Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Gopleforum © 2000-06 Goplerne Til toppen af siden
 Image Forums 2001 Siden er hentet på 0,3 sekunder. Snitz Forums 2000